اوبونتو در موبايل!
FN
Information tecnology
یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, :: 17:3 :: نويسنده : Alireza

سالها است که آرزو و تخیل کارشناسان و علاقه مندان دنیای تکنولوژی یکی شدن موبایل و کامپیوتر است، که شرکت ها با کوچک و کوچک تر کردن ابزارها در حال حرکت به این سمت هستند. اما گروهی هم مانند کانونیکال به شکل دیگری این داستان را می بینند. این شرکت اعلام کرده که سیستم عامل بازمتن محبوب اوبونتو به زودی بر روی ابزارهای اندرویدی دو و چند هسته ای عرضه خواهد شد.
پس از آن کاربران قادر خواهند بود بر روی موبایل شان همانند قبل از سیستم عامل اندروید استفاده کنند و هرگاه که به اوبونتو نیاز پیدا کردند، تنها کافی است که آن را با داک، به یک مانیتور و صفحه کلید وصل کنند و از تمام امکانات سیستم عامل بازمتن اوبونتو لذت ببرند. هر دوی سیستم عامل ها به طور همزمان بر روی همان یک دستگاه اجرا می شوند و می توانند سرویس های عمومی همچون SMS، دفترچه تلفن، اینترنت و حتی شاید مکالمه را با هم به اشتراک بگذارند.
کانونیکال می گوید: «تجربه شما از موبایل، یک اندروید خالص است، شما یک تلفن اندرویدی معمولی دارید. هنگامی که موبایل به یک نمایشگر متصل می شود، آنگاه یک نسخه کامل Ubuntu بر روی مانیتور به نمایش در می آید. این اوبونتو دقیقا همان نسخه ای است که میلیون ها کاربر تجاری و خانگی این سیستم عامل، آن را بر روی کامپیوترهای شان نصب کرده و استفاده می کنند. و همانند آن می تواند برنامه های لینوکسی را اجرا کند، از ویرایشگر عکس گرفته تا اپلیکیشن های کاربردی اداری و موسیقی و ویدیو.» به نظر می رسد موبایل اندرویدی شما برای بهره بردن از اوبونتو، تنها لازم است که دو هسته ای بوده و دارای پورت USB و HDMI باشد، که تقریبا اغلب از موبایل های پیشرفته اندرویدی که در حال معرفی هستند، چنین مشخصاتی را دارا می باشند.
این شرکت قصد دارد که نمایش زنده ای از اوبونتوی اندرویدی اش را برای کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا آماده و عرضه نمایید. پس بهتر است چند روزی صبر کنیم تا بتوانیم به جزئیات کاملتری از این موبایل-پی سی دست یابیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • هک،ویروس
  • دانلود نرم افزار
  • ++c
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان FN و آدرس fn.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 25
بازدید کل : 2236
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1